مخابره اخبار قشر کارگر از شبکه‌هایی غیر از صداوسیمای ملی، وجهه خوبی ندارد! مخابره اخبار قشر کارگر از شبکه‌هایی غیر از صداوسیمای ملی، وجهه خوبی ندارد!
در حدود 30 سال پیش یک برنامه‌ای تحت عنوان "کارگر" از رسانه‌ملی پخش می‌شد که خیلی کوتاه به اخبار این حوزه می‌پرداخت...

 مخابره اخبار قشر کارگر از شبکه‌هایی غیر از صداوسیمای ملی، وجهه خوبی ندارد!

محسن باقری(عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی کار):

:small_orange_diamond:در حدود 30 سال پیش یک برنامه‌ای تحت عنوان "کارگر" از رسانه‌ملی پخش می‌شد که خیلی کوتاه به اخبار این حوزه می‌پرداخت؛ ولی اکنون در شبکه‌های تلویزیونی و خبری خیلی جزئی‌تر و صرفا در مباحث دستمزد آن هم در حد چند دقیقه به مباحث کارگران می‌پردازند!

:small_orange_diamond:طبیعی است وقتی خبرگزاری رسمی پا به عرصه مباحث کارگری نمی‌گذارد،این قشر اخبار مربوطه را از رسانه های خارجی، فضای مجازی و یا سایر رسانه‌های غیر رسمی دنبال می‌کنند که وجهه خوبی ندارد!

:small_orange_diamond:آز آنجایی هم که این‌ رسانه‌ها غالبا به عنوان دولت معاند شناخته می‌شوند، وقتی اخباری به دستشان می‌رسد هم بزرگنمایی می‌کنند هم به شکل دیگه مخابره می‌کنند و لذا شائبه سواستفاده‌گر و ... هم علیه نمایندگان کارگری مطرح می‌شود!

:small_orange_diamond:اگر از شبکه های ملی خودمان به اخبار کارگران پرداخته شود هم راه نفود بیگانگان بسته می‌شود و هم اخبار صحیح انگاشته شده و در راستای حل آن اقدام می‌گردد! /دسترنج‌نیوز

تعداد بازدید: 382

آدرس: تهران - خیابان انقلاب - خیابان ابوریحان - تقاطع روانمهر - پلاک36 کدپستی: 1315653846
سامانه پیامکی:10001445
تلفن مرکزتماس : 91009088-021 و 67943-021
رایانامه: k.oava@yahoo.com  وبگاه:www.workerhouse.ir
نمابر:66461440
Enamad