تأمین اجتماعی، حافظ منافع بیمه‌شدگان نیست؛ سازمان بیمه‌گر در کنترل نرخ‌ها و خدمات اضافی کوتاهی کرد تأمین اجتماعی، حافظ منافع بیمه‌شدگان نیست؛ سازمان بیمه‌گر در کنترل نرخ‌ها و خدمات اضافی کوتاهی کرد
سازمان تأمین اجتماعی به‌عنوان سازمان بیمه‌گر، قاعدتاً باید حافظ منافع بیمه‌شدگان خود باشد؛ یعنی وظیفه دارد با کنترل نرخ‌ها و جلوگیری از ارائه خدمات اضافی و غیرضروری، منابع و مصارف را بهینه کند...

تأمین اجتماعی، حافظ منافع بیمه شدگان نیست؛ سازمان بیمه گر در کنترل نرخ ها و خدمات اضافی کوتاهی کرد علیرضا حیدری نایب رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری : 🔸️سازمان تأمین اجتماعی به عنوان سازمان بیمه گر، قاعدتاً باید حافظ منافع بیمه شدگان خود باشد؛ یعنی وظیفه دارد با کنترل نرخ ها و جلوگیری از ارائه خدمات اضافی و غیرضروری، منابع و مصارف را بهینه کند. 🔸️متأسفانه، سازمان تأمین اجتماعی تاکنون به دلایل متعددی وظایف خود را در این راستا انجام نداده است؛ همچنین، در حوزه مدیریت درمان مراکز ملکی خود نیز، به دلایلی که بعضاً خارج از اراده و گاهی در حیطه اراده اش بوده، نتوانسته است از ظرفیت های موجود استفاده بهینه داشته باشد. 🔸️با وجود تمام مشکلات، به نظر می رسد اگر اصلاحات لازم در حوزه های مختلف انجام شود، می توان با همین منابع موجود، خدمت بیشتر و بهتری به بیمه شده ارائه کرد تا مشکلات و نارسایی های کنونی در حوزه درمان کاهش یابد./دسترنج نیوز 💠خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران💠
تعداد بازدید: 400

آدرس: تهران - خیابان انقلاب - خیابان ابوریحان - تقاطع روانمهر - پلاک36 کدپستی: 1315653846
سامانه پیامکی:10001445
تلفن مرکزتماس : 91009088-021 و 67943-021
رایانامه: k.oava@yahoo.com  وبگاه:www.workerhouse.ir
نمابر:66461440
Enamad